شرح وظایف
- برنامه ريزي و انجام كليه امور مربوط به تأمين نيروي انساني براي واحد هاي مختلف سازمان بر اساس مقررات و آئين نامه هاي مربوطه .
- سازماندهي و توزيع نيروي انساني در واحد هاي مختلف سازمان بر اساس نياز سنجي هاي انجام شده
- همكاري در اجراي برنامه هاي آموزشي و توسعه منابع انساني سازمان توسط دفتر برنامه ريزي، تشكيلات وبودجه باهدف بهبود و پرورش مستمر نيروي انساني.
- برنامه ريزي و اجراي برنامه هاي نگهداري منابع انساني و پاسخ به نيازهاي ايشان براي انجام مطلوب وظايف محوله و بهبود زندگي کاري ايشان
- انجام كليه اقدامات مربوط به جبران خدمات کارکنان شامل ارزشيابي مشاغل ، تنظيم سياست هاي پرداخت حقوق و دستمزد ،پاداش ها و ...
- تنظيم روابط کارکنان بايکديگر و مديران با اجراي برنامه هاي استقرار نظم و انضباط درسازمان.
- انجام کليه امور پرسنلي شاغلين ، بازنشستگان و موظفين اعم ازصدور احكام و برقراري حقوق و مزاياي مربوطه.
- تهيه و تنظيم بانک اطلاعات پرسنل و نگهداري روزآمد آن.
- تهيه و تدوين پرونده هاي پرسنلي و نگهداري آنها بارويکرد بهره گيري از فن آوري اطلاعات.
- برنامه ريزي و اجراي برنامه هاي رفاهي و تامين بهداشت رواني و فيزيکي کارکنان باتمرکز بر تسهيلات و خدمات درماني، سفر و گردشگري ، ورزش و ...
- هدايت و راهبري امور دبيرخانه مركزي سازمان .
- انجام کليه امور مربوط به اخذ ويزا، گذرنامه و ساير تسهيلات مربوط به اعزام کارکنان سازمان به ماموريت هاي خارج از کشور.
- انجام تشريفات و ايجاد تسهيلات لازم از قبيل گذرنامه، ويزا و پذيرائي از هيئت ها ميهمانان خارجي سازمان
- انجام امور مربوط به حفظ و نگهداري تاسيسات ، تجهيزات و ساختمان هاي سازمان.
- نظارت برحسن انجام خدمات تامين بهداشت محيط کار و ساير موارد مشابه.
- همکاري درجهت پشتيباني برنامه ها ، اجلاس و سمينارهاي سازمان.
- سازماندهي و مديريت بهينه منابع و امکانات سازمان .
- تهيه و تدارک لوازم ، تجهيزات و اقلام مورد نياز واحدهاي مختلف سازمان با رعايت اصل مهم مديريت بهينه منابع و امکانات سازماني .
- برنامه ريزي، هماهنگي و برگزاري مراسم و برنامه هاي مرتبط با مناسبت هاي مختلف در داخل سازمان.
- انجام تشريفات مربوط به انعقاد قراردادها ( خريد و مناقصه ) بر اساس قوانين ، مقررات و آئين نامه معاملات دولتي و قانون محاسبات عمومي .
- نگهداري و انبارداري وسايل و لوازم خريداري شده و توزيع آنها بين واحدهاي مختلف سازمان.
- پيگيري تامين اعتبارات مالي به منظور انجام تعهدات مالي قراردادها.
- پيگيري و اجراي تمهيدات لازم درخصوص پرداخت هاي مربوط به قرادادها و نيز آزادسازي ويا ضبط ضمانتنامه ها مرتبط با قراردادها.
- نظارت بر اجراي دقيق کليه قراردادهاي منعقده و دردست اجرا تا اتمام آنها.
- انجام ساير امور محوله.